من بویدا دنیانی بو بویدا دنیا

♥♥♥♥♥دل نوشته♥♥♥♥♥

من بویدا دنیانی بو بویدا دنیا

سسلدیم چاغیردیم یاخین گلمدی

منیم له دانیشیب دئیب گولمدی

گوزلری کور اولدو گوره بیلمدی

من بویدا دنیانی بو بویدا دنیا

اکدییم گول لری بیتیره بیلمیر

الدیغی بورجونو گتیره بیلمیر

یوکومده آغیردی گوتوره بیلمیر

من بویدا دنیانی بو بویدا دنیا

شمعیم سوندو اویاندیرا بیلمدی

بختیم یاتدی اویاندیرا بیلمدی

آلله گوردون دولاندیرا بیلمدی

من بویدا دنیانی بو بویدا دنیا

من اونو بیلن بیر ایستی قوجاخ

بو ایسیله سویوخدان اوشوین اوشاخ

ایتیریر سورادان پشمان اولاجاخ

من بویدا دنیانی بو بویدا دنیا


sevgi1.gif




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 5 / 4 / 1392برچسب:,

] [ 19:2 ] [ علی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه